logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > AA1000 w Polsce
06.06.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

AA1000 w Polsce



16 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja „AA1000 – międzynarodowy standard społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce. Narzędzie zarządzania relacjami z interesariuszami” poświęcona prowadzeniu dialogu z interesariuszami z wykorzystaniem standardów z serii AA1000. Gościem specjalnym konferencji jest Kurt Ramin, Director and Global Head of Standards w organizacji AccountAbility.

Konferencja jest punktem kulminacyjnym projektu „AA1000 w Polsce” prowadzonego przez CSRinfo i Telekomunikację Polską pod patronatem honorowym Ministerstwa Gospodarki. Podczas konferencji zostaną ogłoszone polskie wersje standardów AA1000 AccountAbility Zasady oraz AA1000 AccountAbility Assurance.

Podczas konferencji Liliana Anam, Manager CSRinfo, opowie o polskich doświadczeniach w zakresie budowania relacji z interesariuszami, Kurt Ramin przybliży uczestnikom serię standardów AA1000, a Monika Kulik, Ekspert ds. CSR w Telekomunikacji Polskiej podzieli się doświadczeniami przedsiębiorstwa z prowadzonego obecnie dialogu z interesariuszami. Szczegółowe informacje na temat programu znajdują się na stronie http://www.aa1000.pl/artykul/znamy-program-konferencji-16-czerwca

Dialog z interesariuszami to jedno podstawowych narzędzi budowania strategii społecznej odpowiedzialności organizacji. Udostępnienie międzynarodowego narzędzia, jakim są standardy z serii AA1000 w polskiej wersji językowej przyczyni się do popularyzacji działań w zakresie dialogu z interesariuszami i wspomoże polskie firmy w procesie budowania relacji.

Konferencja jest bezpłatna i odbędzie się w godzinach 10.00-13.00 w Centrum Prasowym PAP przy ulicy Brackiej 6/8 w Warszawie. Zgłoszenia na konferencję należy kierować mailowo pod adres ewa.szul-skjoeldkrona@csrinfo.org

Konferencji towarzyszy płatny warsztat w języku angielskim, który poprowadzi gość specjalny konferencji Kurt Ramin. Koszt warsztatu to 100 PLN + VAT. W sprawie warsztatu należy kontaktować się mailowo na adres ewa.szul-skjoeldkrona@csrinfo.org lub telefonicznie 795 196 739








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek