logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa
   ──────  28.07.2016

A gdyby to działo się tutaj – część II

Your browser does not support the video tag.


Pluszowy króliczek, czytanie w łóżku i żarty z koleżankami nagle zostają zastąpione przez dźwięk strzałów, pospieszną ucieczkę i rozłąkę z matką. Później jest już tylko bardziej przerażająco – sztorm, wyrzucenie na brzeg, szpital, przemoc, stres.

Wszystko to spotyka małą Brytyjkę, znaną już ze spotu organizacji Save the Children z 2014. W tegorocznej odsłonie kampanii, również poświęconej problemowi losów dzieci z ogarniętej wojną Syrii, zastosowano ten sam mechanizm: bohaterką nie jest dziewczynka z tego kraju, a uczennica z Wielkiej Brytanii. "It’s happening here. It’s happening now" ("To dzieje się tutaj. To dzieje się teraz") – kampania przypomina, że dramatyczne historie opisywane w mediach dzieją się naprawdę i zachęca do wspierania swoich działań na rzecz pomocy najmłodszym ofiarom wojny. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Still The Most Shocking Second A Day
Czas:
2016.5.9
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Save the Children
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Don't Panic
Adresaci:
Osoby dorosłe, potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
It's happening here. It's happening now (To dzieje się tutaj. To dzieje się teraz)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek