logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > …a gdy już wychodzisz, dociera do Ciebie, że oni zostają
09.04.2018
Tematy: Kampanie, Inne, Wolontariat

…a gdy już wychodzisz, dociera do Ciebie, że oni zostają



Aktor Borys Szyc w nietypowej roli zaadoptowanego psa, promuje spot kampanii „Dobre wyjście dla psa to Ty” . Historia ukazana z perspektywy wychodzącego ze schroniska zwierzaka, ma na celu zwrócić uwagę na problem porzucanych psów Akcję przygotowało Green Banans Production Studio, reżyserem spotu jest Piotr Śliskowski.

 

Spot realizowany charytatywnie przez aktora Borysa Szyca we współpracy z Piotrem Śliskowskim zrealizowano w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Celestynowie pod Warszawą. Krótkie nagranie video trafiło do internetu, apelując do świadomości przyszłych i obecnych właścicieli zwierząt. Decydując się na ich posiadanie, warto pamiętać, że podobnie jak ludzie tak i zwierzęta mają swoje emocje, potrzeby i pragnienia. Pies o imieniu Bonus, w rolę którego wciela się Borys Szyc, żegna się z „przyjaciółmi z paki”.  Wreszcie wychodzi na wolność.

Najlepsze wyjście dla psa to Ty

W dobrej sprawie z Borys Szyc dla schroniskowych psów. Zobaczcie naszą produkcję opowiadającą pewną historię z perspektywy wyjątkowego psa. Bonus i jego przyjaciele czekają w Celestyniaki – Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Celestynowie na „Dobre dla nich wyjście” – czyli na Was. A film miał szansę powstać tylko dzięki zaangażowaniu grupy wyjątkowych ludzi.Reżyseria: Piotr ŚliskowskiScenariusz: Hanka Dziubińska-KopkaZdjęcia: Mateusz Zwoliński Montaż: Bartłomiej Piasek & Piotr WójcikMuzyka: Sebastian StielerOstrzyciel: Adam Jedynak Asystent kamery: Tomek Grabowski Drugi asystent kamery: Piotr BobińskiTrener psów: Ewa LasekOświetlenie: Łukasz FantoliKorekcja barwna: Jarek SterczewskiGrafik: Dagmara PużyńskaKierownik produkcji: Olga Anna KraszewskaProducent wykonawczy: Rafał OlejarzPodziękowanie za gościnność dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Celestynowie, za sprzęt kamerowy Non Stop Film Service a za dźwięk Cafe Ole Studio Dźwiękowe.Oraz szczególne podziękowania za wsparcie projektu dla Marta Barańska-Mazurek, Radka Bardes i Marta FiedczakWielkie DZIĘKI dla wszystkich. A Was namawiamy do adopcji tych wspaniałych psów.

Opublikowany przez Green Bananas 5 kwietnia 2018

Sam kilka miesięcy temu przygarnąłem z partnerką psa ze schroniska. Wena błyskawicznie została przyjacielem naszego domu, z którą spędzamy niemal każdą wolną chwilę – opowiada Borys Szyc. – Jej spojrzenie i bezwarunkowa miłość to najlepszy dowód na to, że warto odwiedzać schroniska dla zwierząt i właśnie tam szukać czworonożnych przyjaciół. Jest tyle niechcianych zwierzaków, które czekają na nowych właścicieli, nowy dom oraz miłość… Właśnie dlatego zdecydowałem się na udział w tym wyjątkowym projekcie i zachęcam wszystkich do adopcji psiaków – dodaje.

                       

– Pracując nad tym spotem staraliśmy się nie podbijać i tak wystarczająco smutnej sytuacji, a właśnie przekornie nadać jej specyficzny charakter. Stąd zabawna charakterystyka kilku wybranych psów opowiadana widzom przez głównego bohatera. Każdy z nich otrzymał tabliczkę ze swoim imieniem i powodem, przez który znalazł się w schronisku. Niestety te błahe przyczyny często powodują, że wiele psów jest oddawanych przez swoich właścicieli – opowiada Rafał Olejarz z Green Bananas Production Studio.

Pomysłodawca kampanii Pracownicy schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Celestynowie pod Warszawą, mają nadzieję, że dzięki akcji więcej czworonożnych mieszkańców opuści kraty schroniska.

zwierzęta adopcja Borys Szyc


Nazwa kampanii:
Dobre wyjście dla psa to Ty
Nadawca:
Green Bananas Production Studio, Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Celestynowie
Wykonawca:
Green Bananas Production Studio, Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Celestynowie
Hasło kampani:
Dobre wyjście dla psa to Ty





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek