Fundacja Viva! zainaugurowała 2. etap kampanii „Wio Koniku”. Poprzedni bazował na aplikacji na Facebooku, ten to spot telewizyjny z udziałem wokalistki Pauliny Przybysz (Pinnaweli) i jej córki Matyldy, który będzie emitowany w stacjach MTV, VIVA, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, Club TV, Extreme Sports Channel, Zone Europa, Zone Romantica, Zone Reality.
Kampania ma na celu uświadomienie Polakom, że co roku z Polski wywozi się ok. 30.000 koni na rzeź. Większość z nich wcale nie jest w podeszłym wieku i z powodzeniem mogłaby wciąż służyć człowiekowi – chociażby przy rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych. Jednak proceder wysyłania koni do zagranicznych rzeźni jest wciąż opłacalny. Fundacja Viva! zachęca do pomocy przy wykupywaniu koni przeznaczonych na rzeź i w opiece nad tymi, które już udało się uratować dając im dom w różnych zaprzyjaźnionych stajniach.
Docelowo Fundacja Viva! chce walczyć o wykreślenie koni z listy zwierząt rzeźnych.
Kampanię realizuje agencja Szwejkowski, film wyreżyserował Mariusz Palej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS