Dzień Dobry Autobus/Jazda na Dzień Dobry – to akcja społeczna, której inicjatorzy chcą za jej pośrednictwem zachęcić do życzliwości na co dzień. Na Facebooku instruują, by po wejściu do któregoś z środków komunikacji miejskiej ukłonić się pasażerom, gdyż życzliwość zaczyna się właśnie od „Dzień dobry”, i zachęcać do tego innych.
Pomysłodawcy wyjaśniają, że ich zdaniem ludzie stają się coraz bardziej na siebie otwarci, ale należy im wskazać odpowiedni kierunek, a „dzień dobry” wprowadza przyjemną atmosferę i daje możliwosć nawiązania kontaktu.
Do prowadzących fanpage akcji można przysyłać opisy wrażeń z pierwszego przywitania się w autobusie, miłych sytuacji w komunikacji, zdjęcia czy filmy. Niedawno rozpoczęto współpracę z autorami kampanii Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej.
Nazwa kampanii: Jazda na Dzień Dobry
Autor: Joanna Sieradzan
Zasięg: Polska
Data: 01/2015 –
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
23.07.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie