Komitet Ochrony Praw Dziecka zmienił swoje logo. Poprzednie towarzyszyło organizacji od początku jej istnienia – przeszło 30 lat.
Nowe logo, zaprojektowane przez agencję Brandy Design prezentuje skrót KOPD, w który wpisana została buzia uśmiechniętego, pluszowego misia.
– Nowe logo na pewno odświeży i ociepli nasz wizerunek. Do tej pory kojarzyło się z organizacją rządową, a nie z organizacją pożytku publicznego – wyjaśnia Magdalena Stachowiak, szef Zespołu PR i Pozyskiwania środków Komitetu.
Komitet Ochrony Praw Dziecka jest organizacją, która ma ponad 30-letnie doświadczenie w zakresie ochrony praw dziecka oraz szeroko rozumianej pomocy rodzinom i opiekunom. Oferta KOPD jest adresowana przede wszystkim do rodzin i dzieci – ofiar przemocy emocjonalnej, fizycznej i seksualnej oraz zaniedbań i niewłaściwej opieki. KOPD działa na terenie Polski poprzez 23 oddziały.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia