Fundacja Viva! zainaugurowała 2. etap kampanii „Wio Koniku”. Poprzedni bazował na aplikacji na Facebooku, ten to spot telewizyjny z udziałem wokalistki Pauliny Przybysz (Pinnaweli) i jej córki Matyldy, który będzie emitowany w stacjach MTV, VIVA, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, Club TV, Extreme Sports Channel, Zone Europa, Zone Romantica, Zone Reality.
Kampania ma na celu uświadomienie Polakom, że co roku z Polski wywozi się ok. 30.000 koni na rzeź. Większość z nich wcale nie jest w podeszłym wieku i z powodzeniem mogłaby wciąż służyć człowiekowi – chociażby przy rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych. Jednak proceder wysyłania koni do zagranicznych rzeźni jest wciąż opłacalny. Fundacja Viva! zachęca do pomocy przy wykupywaniu koni przeznaczonych na rzeź i w opiece nad tymi, które już udało się uratować dając im dom w różnych zaprzyjaźnionych stajniach.
Docelowo Fundacja Viva! chce walczyć o wykreślenie koni z listy zwierząt rzeźnych.
Kampanię realizuje agencja Szwejkowski, film wyreżyserował Mariusz Palej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie