3 września organizatorzy Festiwalu Reklamy w Cannes oficjalnie ogłosili odebranie nagrody Brązowego Lwa w kategorii „Prasa” agencji TBWA Paris za kampanię społeczną dotyczącą pogwałcenia praw człowieka w Chinach, przygotowaną dla Amnesty International przed Igrzyskami w Pekinie.
Trzy reklamy (tu je można obejrzeć) „Archery”, „Weightlifting” i „Swimming”, zadeklarowane jako prasowe, nigdy w prasie się nie pojawiły. Wymagany czas emisji reklamy, według regulaminu konkursu, to okres między 1 marca 2007r. a 30 kwietnia 2008r. Zgłoszona reklama nie spełniała tego wymogu.
A dodatkowo – nie została ona zaakceptowana przez Amnesty International, ponieważ zarząd organizacji uznał ją za zbyt brutalną.
shots.net
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS