Z okazji Dnia Dziecka K2 pomaga rodzicom pracującym w reklamie wytłumaczyć najmłodszym, na czym polega ich praca. Osiem filmów z cyklu „Baśnie tysiąca i jednego briefu” można zobaczyć od 1 czerwca na stronie www.k2.pl/basnie.
W tym roku z okazji Dnia Dziecka pracownicy K2 postanowili przybliżyć dzieciom swoją codzienność. Mamy nadzieję, że cykl naszych filmów pomoże nam oraz kolegom i koleżankom z branży wytłumaczyć swoim dzieciom, na czym polega praca w reklamie, dzieciakom zaś – wreszcie zrozumieć, o czym mówią do nich rodzice – mówi Bartosz Kwiecień, Art Dajrektor K2, jeden z pomysłodawców projektu.
K2 jest niezależną agencją interaktywną. Wśród jej klientów znajdują się m.in. Volkswagen, IKEA, PKO BP, Heineken, Desperados, PKN ORLEN, PGE, Carrefour Polska, PZU, Janssen i Decathlon.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach