Jury w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow przyznało 31 wyróżnień, 11 statuetek i jedno Grand Prix. Triumfy święciły w tym roku projekty kampanii społecznych.
Tegorocznym laureatem Grand Prix konkursu została agencja Saatchi & Saatchi. Jury uhonorowało jej projekt „Życie to nie Facebook”, zamówiony przez Polski Czerwony Krzyż w ramach akcji profilaktyki HIV. Projekt został nagrodzony również w innych kategoriach: zdobył statuetkę w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy, został wyróżniony w kategorii Social media i Non-profit.
Walka w kategorii Non-profit toczyła się między trzema kampaniami. W tej kategorii statuetkę Jury przyznało kampanii „Autyzm wprowadza zmysły w błąd”, którą opracowały wspólnie PZL i Tomek Goldbaum-Wlaziński na zlecenie Fundacji Synapsis.
Projekt „Do you know Polska?” zrealizowany przez K2 na zamówienie Ministerstwa Spraw Zagranicznych otrzymał statuetkę w kategorii Marketing internetowy – serwis internetowy.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow organizuje wydawnictwo VFP Communications i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Więcej informacji znajduje się na stronie www.goldenarrow.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie