Pokazem odblaskowej mody 10 lipca w Warszawie została zainaugurowana kampania „Jestem Widoczny – odbija mi rozsądek” na rzecz rozpropagowania mody na noszenie kamizelek odblaskowych na drodze. Modelki znane z programu „Top Model” – Anna Piszczałka i Weronika Lewicka – zaprezentowały kreacje topowych polskich projektantów (Gosi Baczyńskiej, Agaty Koschmieder, Łukasza Jemioła, Joanny Klimas, Gosi Dudek, Ewy i Piotra Krajewskich) w zaskakujących charakteryzacjach. Makijaż modelek przypominał pasy ruchu. Imprezę poprowadziła aktorka Daria Widawska.
Celem kampanii jest zmniejszenie liczby ofiar wypadków drogowych – szczególnie wśród pieszych. Jak informują organizatorzy na fanpage akcji na Facebooku czołowi kreatorzy mody jesienią będą promować modę na bycie widocznym na drogach.
Inicjatorami kampanii są fotograf Lidia Skuza oraz społecznik Franciszek Małecki-Trzaskoś. Uzyskała ona patronat Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji oraz wiceprzewodniczącego Parlamentarnego Zespołu ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Posła Michała Szczerby.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS