Grupa studentek Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania prowadzi akcję „Wspólne Dobro Reklam”, która ma na celu rozpoczęcie dyskusji nad pomysłem przekazywania części zysków z każdej emitowanej w telewizji reklamy, na wybraną organizację pożytku publicznego.
Inicjatorki przekonują, że czas poświęcany codziennie na oglądanie reklam przez widzów powinien mieć także wymierne skutki dla całego społeczeństwa. Według przytaczanych przez nie danych PAP 43% Polaków powyżej 15. roku życia przyznaje, że gdy tylko widzą blok reklamowy, sprawdzają, co jest w tym czasie na innych kanałach (czynność „skakania po kanałach” ma w angielskim osobną nazwę – zapping).
Akcję można śledzić na blogu i stronie na Facebooku; grafiki informujące o niej pojawiły się także m.in. na portalach demotywatory.pl, kwejk.pl i besty.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie