Czy tradycyjny, wkładany do koperty i rozsyłany pocztą list, może w dzisiejszych czasach być efektywnym kanałem komunikacyjnym w kampaniach społecznych? Jak się okazuje, owszem tak. Pod warunkiem, że sama forma listu stanowi część kampanii i zmusza odbiorcę do namysłu. Chociaż przez chwilę.
Z okazji Narodowego Tygodnia Bezpiecznej Jazdy 2024 (National Safe Driving Week 2024) na zamówienie Insurance Brokers Association of Canada rozesłano do partnerów Kanadyjskiej Rady Bezpieczeństwa (Canada Safety Council) pogniecione listy. Każdy z nich został opatrzony wymownym komunikatem: Możesz rozprostować tę kartkę. Ale nie rozprostujesz pogniecionego samochodu. Albo życia. W dalszej części listu znalazł się adres landing page’a kampanii i prośba o udostępnienie znajdujących się tam materiałów w swoich kanałach społecznościowych. Dzięki powyższemu, niesłychanie prostemu, taniemu, a zarazem w pełni kontrolowanemu działaniu, udało się znacznie zwiększyć skromny zasięg kampanii.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
16.12.2024
Polka u ginekologa
-
15.12.2024
Sportkrastynacja. Co to takiego?
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week