W jaki sposób najłatwiej zniechęcić do czegoś nastolatka? Pokazać, że „jarają się” tym jego rodzice.
Ten niezwykle skuteczny pomysł wykorzystali twórcy kampanii, mającej na celu zniechęcać młodych ludzi do używania e-papierosów. Dorośli bohaterowie czterech kilkusekundowych filmików – zatytułowanych odpowiednio: Chef, Dancer, Gamer oraz Makeup Artist – są kwintesencją żenady: noszą się jak nastolatki, ubierają w ich ciuchy, nadużywają „młodzieżowych słów roku”, no i rzecz jasna, korzystają z waporyzatorów. Im bardziej cool starają się wyglądać, tym bardziej obciachowe staje się ich wapowanie. A, co za tym idzie, wapowanie w ogóle.
Projekt Vaping Is Cringe ma charakter wielokanałowy: twórcy kampanii sięgnęli po billboardy, reklamy displayowe, oraz komunikaty na kanałach Meta (FB, IG) i serwisie streamingowym Twitch.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.01.2025
40% żywności w polskich supermarketach jest pakowane w zbędny plastik
-
02.01.2025
Znikająca koszulka
-
31.12.2024
Fajerwerki
-
30.12.2024
Inicjacja alkoholowa dzieci w Polsce. Raport
-
29.12.2024
Kolor roku
-
28.12.2024
Milczenie nie jest złotem