CHU Sainte-Justine Foundation to organizacja wspierająca wiodący szpital dla matek i dzieci oraz ośrodek badań pediatrycznych w Quebecu. By zaprezentować odbiorcom misję i cele fundacji oraz zachęcić do wpłacania na nią datków pieniężnych, powstała kompleksowa kampania Grow Beyond („Rośnij dalej”).
Sercem projektu jest trzyminutowy, animowany film (poniżej) emitowany w telewizji i internecie. „Pomarańcza” to inspirowana prawdziwą historią emocjonalna podróż związana z diagnozą i leczeniem choroby nowotworowej – z tą różnicą, że obserwowana jest z perspektywy dziecka. Tytułowa pomarańcza to metafora guza mózgu – właśnie takie symbole i przenośnie są używane przez personel CHU Sainte-Justine, by w zrozumiały sposób tłumaczyć małym pacjentom, co się z nimi dzieje:
Uzupełnieniem inicjatywy są plakaty oraz outdoorowe nośniki cyfrowe, opatrzone hasłem kampanii i ukazujące wzniesione w geście zwycięstwa dziecięce rączki:
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
01.10.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
30.09.2024
Szkoła kontra smartfony