CHU Sainte-Justine Foundation to organizacja wspierająca wiodący szpital dla matek i dzieci oraz ośrodek badań pediatrycznych w Quebecu. By zaprezentować odbiorcom misję i cele fundacji oraz zachęcić do wpłacania na nią datków pieniężnych, powstała kompleksowa kampania Grow Beyond („Rośnij dalej”).
Sercem projektu jest wzruszający, animowany film (poniżej) emitowany w telewizji i internecie. „Pomarańcza” to inspirowana prawdziwymi wydarzeniami emocjonalna podróż związana z diagnozą i leczeniem choroby nowotworowej u kilkuletniej dziewczynki, Juliette – z tą różnicą, że cała historia jest obserwowana z jej, dziecięcej perspektywy i opisywana jej językiem. Tytułowa pomarańcza to metafora guza mózgu. Właśnie takie symbole i przenośnie są używane przez personel fundacji CHU Sainte-Justine, by w zrozumiały sposób tłumaczyć małym pacjentom, co się z nimi dzieje:
Uzupełnieniem inicjatywy są plakaty oraz outdoorowe nośniki cyfrowe, opatrzone hasłem kampanii i ukazujące wzniesione w geście zwycięstwa dziecięce rączki:
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca