Choć trudno w to uwierzyć, prawie 80% dzieci autystycznych we Francji nie otrzymuje edukacji dostosowanej do ich potrzeb. Un Ballon Pour Tous, francuska organizacja wspierająca dzieci ze spektrum autyzmu oraz ich rodziny, stara się wypełnić tę lukę, oferując kompleksowy „projekt życiowy”, obejmujący opiekę, edukację i walkę ze społecznym wykluczeniem.
Celem kampanii Kids with no future („Dzieci bez przyszłości”) jest promocja zbiórki pieniężnej, pozwalającej na dalszy rozwój i działania statutowe organizacji. Dlatego twórcy grafiki musieli w prosty i czytelny sposób zakomunikować jej misję. Udało się to osiągnąć za pomocą efektownego chwytu z mocnym przesłaniem. Cienie reprezentują 80% dzieci autystycznych, które nie mają dostępu do specjalistycznej edukacji, co dosłownie pozbawia je dalszej przyszłości.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz