Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Edukacja, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 22.01.2024
Nauczyciel na całe życie
Pani Hellings od jakiegoś czasu zachowuje się bardzo dziwnie. Wszystkie otaczające ją przedmioty grupuje w układzie po sześć: kubki do kawy w swojej kuchni, jajka w wytłaczankach, kamyki na plaży, butelki z keczupem i musztardą na stołówce. Nawet plasterki banana na toście z czekoladą.
Kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie kanadyjskiej organizacji pozarządowej The Newfoundland and Labrador Teachers’ Association, to doskonały przykład projektu, w którym główną rolę gra element zaskoczenia. Pozornie bezsensowne działania bohatera lub bohaterów znajdują swoje rozwiązanie w efektownym finale: zabawnym, zaskakującym albo – jak w przypadku pani Hellings – wyjątkowo wzruszającym:
Nazwa kampanii:
Teachers Change Lives
Czas:
2023.11
Kraje:
Kanada
Nadawca:
The Newfoundland and Labrador Teachers' Association
Media:
integrated (film, digital)
Wykonawca:
m5 the agency, Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa