Silent Night, Violent Night
Cicha noc to nie to samo co spokojna noc. Czasami bywa dokładnie na odwrót – zwłaszcza w okolicach Bożego Narodzenia, gdy statystyki przemocy domowej idą ostro w górę.
Nollalinja, działająca na terenie Finlandii bezpłatna linia wsparcia dla ofiar przemocy domowej, zainicjowała kampanię społeczną zwiększającą świadomość w zakresie tego zjawiska. Punktem wyjścia projektu była analogia zmagań, z jakimi borykają się dotknięte przemocą rodziny, z walkami na ringu, przed którymi dokonywane są porównania obu przeciwników, typu wiek, waga, wzrost, statystyki wygranych i przegranych. Z tą różnicą, że w przypadku przemocy domowej wygranych nie ma – bo przegrywają wszyscy:
Na kampanię złożyły się m.in. printy, audio, czyli tzw. radiówka oraz outdoor – rozklejane na mieście plakaty oraz billboardy umieszczane w helsińskim metrze (poniżej):
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca