Szwajcarskie Stowarzyszenie Recyglingu Aluminium „Igora” w 2005 roku zainicjowało proekologiczną kampanię pod hasłem „Was zuhause stört, strört auch auf der straße” – Co przeszkadza w domu, przeszkadza też na ulicy. Reklamy (plakaty, spoty telewizyjne i ulotki) przedstawiały potwornie zaśmiecone wnętrza mieszkań i lokali użyteczności publicznej (restauracja, bar, butik). Miały sprawić, że odbiorcy zaczną traktować świat zewnętrzny tak, jak swoje mieszkanie, czyli będą dbać o czystość ulic i terenów zielonych. Kampanii towarzyszyły happeningi, podczas których drobiazgowo zbierano śmieci, a specjaliści wyjaśniali przechodniom zasady recyklingu i zachęcali do wyrzucania śmieci do odpowiednich pojemników.
K.Figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół