Bakłażan, gruszka oraz cebula pokryte złotem zostały przedstawione na plakatach przygotowanych przez agencję Intertotal Comunicaçao, Caruaru z Brazylii. Twórcy świetnie wykorzystali symbolikę koloru, aby przedstawić warzywa i owoce jako coś bardzo cennego. Kampania organizacji Orgânicos Terra Fértil jest odpowiedzią na dane, które wskazują, że Brazylia znajduje się w pierwszej dziesiątce krajów, które marnują najwięcej żywności.
Odbiorcami tej kreacji są tak naprawdę wszyscy konsumenci, ale w szczególności osoby, które marnują warzywa i owoce i je wyrzucają. Kreacja ma na celu uświadomić społeczeństwu o tym, że każdy owoc oraz warzywo jest wartościowe i nie należy ich wyrzucać, o czym przypomina hasło kampanii: „Every year, more than 10 million fruit go to waste. Take care of this fortune” („Każdego roku ponad 10 milionów owoców jest marnowane. Zadbaj o tę fortunę”)
Joanna Grams
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka