Plastik jest fantastik
Droga Ziemio, gratulacje! 16 września bieżącego roku odbył się najbardziej udany Światowy Dzień Sprzątania (World Cleanup Day) w historii – wzięło w nim udział aż 195 krajów z całego globu.
Estońska agencja Optimist Creative miała za zadanie rozreklamować inicjatywę w tygodniach poprzedzających wydarzenie (start kampanii nastąpił w lipcu) i podeszła do tego zadania w niebanalny sposób. Zaprosiła chętnych z całego świata, by dzielili się swoimi satyrycznymi rymowankami, podkreślającymi absurd „używania” plastiku przez dziką przyrodę. Najlepsze pomysły zostały następnie przekształcone w kolorowe ilustracje, opatrzone hasłem „Sarkazm jest trudny do uchwycenia. W przeciwieństwie do śmieci”. Na kampanię Plastic is Fantastic ostatecznie złożyły się cztery poniższe printy (w wersji analogowej i cyfrowej):
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO