To nie dom
Bezdomność staje się coraz poważniejszym problemem społecznym w Stanach Zjednoczonych. Według Point-in-Time (PIT) Count Report ze stycznia 2022 roku, czyli badań określających liczbę osób pozbawionych dachu nad głową, ponad pół miliona obywateli USA – dokładnie 582 462 osoby – znajduje się w kryzysie bezdomności i liczba ta wciąż się powiększa.
Humanly to organizacja non profit walcząca z bezdomnością poprzez sieć asystentów osobistych, analizujących każdy przypadek z osobna i wspierająca osoby w kryzysie w zindywidualizowany, „szyty na miarę” sposób. Na ich zamówienie powstała kampania społeczna Not a home (To nie dom), która w boleśnie trafny sposób zestawia slogany i chwyty wizualne typowej kampanii nowego modelu samochodu z realnymi potrzebami osoby, zmuszonej w nim mieszkać:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
09.01.2025
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry