To nie dom
Bezdomność staje się coraz poważniejszym problemem społecznym w Stanach Zjednoczonych. Według Point-in-Time (PIT) Count Report ze stycznia 2022 roku, czyli badań określających liczbę osób pozbawionych dachu nad głową, ponad pół miliona obywateli USA – dokładnie 582 462 osoby – znajduje się w kryzysie bezdomności i liczba ta wciąż się powiększa.
Humanly to organizacja non profit walcząca z bezdomnością poprzez sieć asystentów osobistych, analizujących każdy przypadek z osobna i wspierająca osoby w kryzysie w zindywidualizowany, „szyty na miarę” sposób. Na ich zamówienie powstała kampania społeczna Not a home (To nie dom), która w boleśnie trafny sposób zestawia slogany i chwyty wizualne typowej kampanii nowego modelu samochodu z realnymi potrzebami osoby, zmuszonej w nim mieszkać:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO