Imiona Alex i Andra, za sprawą płynącej krwi, stworzą integralną całość. Stanie się tak jednak tylko wtedy, gdy wystarczy płynu do przetoczenia. Splecione niczym barwny neon imiona tworzą trzecie imię – Alexandra. Czerwona ciecz przemieszcza się pomiędzy poszczególnymi literami na zasadzie naczyń połączonych. Wypełnia rurkę – nieodłączny element potrzebny do przeprowadzenia transfuzji. Do normalnego funkcjonowania ludzki organizm potrzebuje około pięciu litrów krwi.
Kampania Kolumbijskiego Czerwonego Krzyża ma nakłonić odbiorców do ofiarowania krwi. Hasło „One live saves another one” (Jedno życie ratuje kolejne) uzmysławia odbiorcom i potencjalnym dawcom, jak ważna jest idea krwiodawstwa i tworzenia banków krwi.
Największe zapotrzebowanie na krew ma miejsce w okresie wakacji. Na całym świecie liczba dawców jest wielokrotnie mniejsza, niż biorców. Dodatkowo Czerwony Krzyż przekonuje, że jednorazowe oddanie krwi może uratować życie nawet trzem osobom.
Kampania została wykonana przez agencję Leo Burnett z Bogoty.
Olga Ambrosiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia