Najlepsze czasy dla potworów
Tylko w Stanach Zjednoczonych materiały wizualne, zawierające sceny wykorzystywania dzieci, są raportowane około 80 tysięcy razy… dziennie. I liczby te ciągle rosną. Mimo zatrważających statystyk, platformy internetowe w USA nie mają obowiązku aktywnego wyszukiwania tego typu plików. Nie istnieją również kary dla podmiotów, które zwlekają z usuwaniem wspomnianych treści.
Kampania „Monster” (Potwór) stanowi całościowy projekt, którego celem jest wyeliminowanie z cyberprzestrzeni materiałów o charakterze pedofilskim. Oprócz sprawiającego mocny dyskomfort filmu (poniżej) powstała również poświęcona inicjatywie strona internetowa oraz dodatkowe materiały dokumentalne, w tym making of, zawierający wywiad z Alanem Scottem, specjalistą od efektów specjalnych (m.in. „The Hunger Games”, „Jurassic Park”), który opowiada o inspiracjach stojących za designem tytułowego potwora.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na: https://www.takeitdown.childfund.org/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO