Po wiadomościach
Z okazji 40. rocznicy istnienia organizacji pozarządowej Humanity and Inclusion (dawniej Handicap International) powstał film z jednej strony podsumowujący działalność tej instytucji, z drugiej – stanowiący rodzaj gorzkiej refleksji nad kondycją współczesnych mediów w szczególności, a kultury w ogóle.
Nasza uwaga koncentruje się na kryzysach nękających świat (wojnach, klęskach żywiołowych) jedynie przez krótki czas – w zasadzie tyle, ile trwają główne wydania wiadomości. Później tragedie bliźnich znikają z naszego pola widzenia. Co niestety, nie oznacza, że znikają w ogóle. Tylko dzięki działalności takich organizacji jak Humanity and Inclusion, pracujących tak długo, jak jest to konieczne, „znikający” a następnie „niewidzialni” potrzebujący otrzymują stosowne wsparcie i pomoc.
Kampania została przygotowana na aż trzy rynki: francuski, kanadyjski oraz amerykański. We Francji film był emitowany w wersji 3D.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO