Dzieci rosną lepiej na zewnątrz
Generation Wild to brytyjska inicjatywa zachęcająca do wychowywania dzieci w bliskim kontakcie z przyrodą.
Kampania promująca jej działalność, zrealizowana przez amerykańską agencję Sukle, bazuje na dwóch filarach. Pierwszym z nich jest seria billboardów (poniżej), wykorzystujących rzeczywiste elementy natury, np. prawdziwe, wykonane z patyków „grzędy” oraz karmę dla ptaków (przyciągającą lokalne gatunki do środowiska miejskiego), czy rzucające cienie elementy, które poruszają się po planszy wraz ze zmieniającą się pozycją słońca w ciągu dnia. Drugi element to film (na dole strony), ukazujący emocjonalną więź między rodzicami, dzieckiem i przyrodą. Muzyka, stanowiąca oprawę filmu, została zainspirowana pochodzącą z 1969 roku piosenką „Me and My Shadow” autorstwa Peggy Lee. Jej interpretacji podjęła się 17-letnia artystka, Wrenn Van.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie