Nierozłączni
Kampanie promujące dawstwo szpiku kostnego należą do jednych z popularniejszych form akcji prospołecznych. Amerykańska kampania Inextricable Patient-Donor Bond jest przykładem szczególnie ciekawym, ponieważ jej podstawą stał się design – perfekcyjnie zaprojektowany zestaw materiałów wizualnych, w którym szczególną uwagę przykuwa połączenie imion dawcy i biorcy w spójną, choć w pierwszej chwili nieco trudną do odczytania całość:
Jak podkreślają twórcy kampanii, wybór odpowiedniego fontu oraz czarno-białej kolorystyki został poprzedzony długimi dyskusjami, ostatecznie jednak wizualny efekt okazał się zachwycający.
Zaś cała kampania zyskała odpowiednią oprawę, gdy pojawiła się na nośnikach outdoorowych na samym Times Square w Nowym Jorku:
Film stanowiący szczegółowy opis kampanii można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki