Come on Barbie, let’s go party!
Jedną z najbardziej oczekiwanych premier kinowych tego roku jest komedia „Barbie” w reżyserii Grety Gerwig (w Polsce film ma premierę 21 lipca). Wydarzenie stało się inspiracją dla indyjskiej kampanii społecznej, nawołującej do redukcji plastiku oraz ratowania coraz bardziej zanieczyszczonych mórz i oceanów. Bohaterką projektu jest, oczywiście, plastikowa lalka Barbie, która zamiast żyć w idealnym różowym świecie, pławi się w najróżniejszych śmieciach i odpadach. Plastikowych tak jak ona.
Tytuł kampanii, Life in plastic, it’s not fantastic, nawiązuje wprost do wielkiego hitu 1997 roku, the „Barbie Girl” zespołu Aqua. Z niewielką, aczkolwiek znaczącą zmianą w tekście utworu.
Life in plastic, it’s not fantastic jest kampanią studencką, jej autorem jest Anshuman Singh.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa