────── 10.05.2023
Aż parzy w dłonie
Parująca herbata jest wspaniała. Podobnie kawa. Zupa. Albo hamburger. Zdecydowanie nie wspaniały jest za to fakt, że od początku XXI wieku aż 16 lat okazało się najgorętszymi sezonami w skali globalnej od czasu, gdy rozpoczęto instrumentalne pomiary temperatury, czyli od drugiej połowy XIX wieku.
Indyjska kampania Too Hot to Handle, zrealizowana na zamówienie pozarządowej organizacji Mukul Madhav Foundation, miała swoją premierę podczas tegorocznego Światowego Dnia Ziemi. Za pomocą prostego chwytu wizualnego ostrzega przed lekceważeniem coraz bardziej palących – dosłownie! – oznak globalnego ocieplenia.
Nazwa kampanii:
Too Hot to Handle
Czas:
2023.4
Kraje:
Indie
Nadawca:
Mukul Madhav Foundation
Media:
digital
Wykonawca:
Schbang for Good, India
Hasło kampani:
#WorldEarthDay
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie