Kreacje / printy, Kampanie, Estonia, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 13.03.2023
Brak towaru w magazynie
Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, więc przyzwyczailiśmy się, że wszystko, czego potrzebujemy, mamy w zasięgu ręki – wystarczy, że pójdziemy do sklepu albo zamówimy coś przez internet. To oczywiście nieprawda. Co gorsza, „przerwy w dostawie” mogą obejmować także dobra będące – i to dosłownie – kwestią życia i śmierci.
By lepiej naświetlić ten paradoks, estońska agencja reklamowa Tabasco przygotowała serię printów, porównujących krew do dóbr konsumpcyjnych w rodzaju napoju gazowanego, kartonu mleka, proszku do prania czy dania na wynos. Z tą różnicą, że nie można jej kupić od ręki i nie istnieją, przynajmniej na razie, żadne jej ekwiwalenty.
Nazwa kampanii:
Commodity Blood
Czas:
2022.10
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Estonia
Nadawca:
North Estonia Health Centre, Blood Centre & Estonian Society of Hematology
Media:
print
Wykonawca:
Tabasco
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie