Kreacje / printy, Kampanie, Estonia, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 13.03.2023
Brak towaru w magazynie
Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, więc przyzwyczailiśmy się, że wszystko, czego potrzebujemy, mamy w zasięgu ręki – wystarczy, że pójdziemy do sklepu albo zamówimy coś przez internet. To oczywiście nieprawda. Co gorsza, „przerwy w dostawie” mogą obejmować także dobra będące – i to dosłownie – kwestią życia i śmierci.
By lepiej naświetlić ten paradoks, estońska agencja reklamowa Tabasco przygotowała serię printów, porównujących krew do dóbr konsumpcyjnych w rodzaju napoju gazowanego, kartonu mleka, proszku do prania czy dania na wynos. Z tą różnicą, że nie można jej kupić od ręki i nie istnieją, przynajmniej na razie, żadne jej ekwiwalenty.
Nazwa kampanii:
Commodity Blood
Czas:
2022.10
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Estonia
Nadawca:
North Estonia Health Centre, Blood Centre & Estonian Society of Hematology
Media:
print
Wykonawca:
Tabasco
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour