Crunchips znów zagra z WOŚP!
Na sklepowych półkach pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips, czyli dwa nowe smaki: Chrupiący Bekon i Karmelizowana Cebulka w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Najbardziej imprezowa marka w portfolio Lorenz będzie po raz drugi oficjalnym sponsorem 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Marka Crunchips po raz drugi jest oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 29 stycznia 2023 roku. I po raz kolejny opakowania Edycji Limitowanej Crunchips zaprojektował Jurek Owsiak.
Ubiegłoroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy był dla nas wyjątkowym wydarzeniem – mówi Margarita Lipińska, Brand Manager marki Crunchips. – Wsparliśmy inicjatywę, która jest nam niezwykle bliska i mogliśmy się cieszyć dobrą energią, jaka płynie z pomagania oraz bycia częścią wielkiej pozytywnej imprezy, jaką jest to wydarzenie. W tym roku po raz kolejny będziemy w nim uczestniczyć. Bardzo nas to cieszy, również dlatego, że jest ono spójne z naszą strategią, której dwa podstawowe filary to radość i odpowiedzialność, a Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to dla nas kwintesencja tych dwóch wartości. Przypominają nam o nim także wiszące w naszej podpoznańskiej siedzibie odręczne projekty Jurka Owsiaka, które wylicytowaliśmy za kwotę niemal 100 tysięcy złotych.
Wyjątkowe kolory oraz charakterystyczne, fundacyjne serduszko i podpis Jurka Owsiaka – po tym poznać można Edycję Limitowaną na sklepowych półkach. To dwa smaki oraz warianty Crunchips: Chrupiący Bekon (tradycyjne, gładkie) i Karmelizowana Cebulka (chipsy X-Cut – grubsze i karbowane). Wprowadzeniu Edycji Limitowanej będzie towarzyszyć wsparcie marketingowe. Zaplanowano kampanię TV, działania w kanałach social media oraz wsparcie w punktach sprzedaży.
Tegoroczny, 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przebiega pod hasłem: „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych!”. Więcej o tegorocznej zbiórce można dowiedzieć się tutaj: https://www.wosp.org.pl/final/31-final-wosp
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?