Krzyki
29 września 2022 roku już po raz trzeci obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Świadomości na temat Strat i Marnowania Żywności.
Z tej okazji Boroume, grecka organizacja non-profit, której misją jest m.in. ograniczanie strat żywności, zorganizowała kampanię społeczną w niebanalny sposób rozliczającą się z tym problemem. Głównym bohaterem projektu uczyniono bowiem produkty żywnościowe – sałatę, cebulę, plaster mięsa oraz chleb – uformowane na wzór ikonicznego dzieła Edvarda Muncha „Krzyk” i dosłownie „wrzeszczące” w kierunku odbiorcy. Tytułowy krzyk można interpretować dwojako: jako agonalny jęk przydatnego do spożycia jedzenia, które za chwilę wyląduje w koszu, ale również jako krzyk ostrzegawczy, zmuszający konsumentów do zastanowienia się nad swoim postępowaniem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie