────── 06.09.2022
Tu leży problem
Na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego powstały setki kampanii społecznych. Niestety, wielu kierowców nadal nic sobie z nich nie robi. I ciągle popełnia te same, tragiczne w skutkach błędy i wykroczenia.
Twórcy brazylijskiej kampanii społecznej postanowili nie owijać niczego w bawełnę. Na kolorowych, rzucających się w oczy grafikach umieścili gigantyczne strzałki, wskazujące wprost, gdzie leży źródło zagrożenia: jazda bez kasku, przekraczanie prędkości, prowadzenie pod wpływem alkoholu oraz używanie smartfonów podczas jazdy.
Kampania została zrealizowana na zamówienie Detran/RN, czyli Departamento Estadual do Trânsito do Rio Grande do Norte.
Nazwa kampanii:
There's none so blind as those who will not see.
Czas:
2022.5
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Detran/RN
Media:
print
Wykonawca:
Executiva Propaganda, Natal, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów