Klopsiki. Te klopsiki
Klopsiki z IKEA to marka sama w sobie – dla wielu klientów zakup klopsików to obowiązkowy punkt programu podczas wizyty w sklepie meblowym. Są i tacy, którzy jeżdżą do IKEA wyłącznie z myślą o restauracji.
Twórcy kampanii, zrealizowanej na zamówienie IKEA oraz organizacji WWF, postanowili wykorzystać popularność produktu i stworzyli klopsiki… dla pszczół. To tzw. bomby kwietne, czyli zlepione z nasion roślin miododajnych i biohumusu kulki, które wystarczy włożyć do ziemi i podlać, by otrzymać prawdziwy szwedzki stół dla owadów zapylających.
Podstawą przekazu stało się podobieństwo wizualne między klopsikami i bombami kwietnymi oraz gra słów: meatballs (klopsiki) wobec seedballs (bomby kwietne).
Na kampanię – oprócz, rzecz jasna, owadzich klopsików– złożyły się printy oraz film, który można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie