Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Edukacja, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 19.09.2022
Kod ratunkowy
Szacuje się, że w skali globalnej jedno na siedem dzieci doświadcza fizycznego, emocjonalnego bądź seksualnego nadużycia ze strony rodziców. W ogromnej liczbie przypadków ofiary nie mają do kogo się zwrócić o pomoc albo nie wiedzą, jak to zrobić. Z drugiej jednak strony gaming to coś, co znają doskonale, w świecie gier poruszają się z łatwością a wirtualny świat często okazuje się dla nich bardziej przyjazny niż realny.
Twórcy kampanii The Rescue Code postanowili wykorzystać tę zależność, wprowadzając do świata gamingu kod ratunkowy, za pomocą którego dzieci mogą w szybki, łatwy i – co najważniejsze – niezauważalny dla otoczenia sposób zasygnalizować, że potrzebują pomocy. Ze szczegółami projektu można się zapoznać na filmie poniżej:
Nazwa kampanii:
The Rescue Code
Czas:
2022.4
Kraje:
Indie
Nadawca:
Lifology
Media:
digital
Wykonawca:
by The Network, Mumbai, India
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie