Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
Prezes zarządu mBank pokieruje pracami Jury Effie Awards 2022 w skład, którego weszło ponad 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na dwanaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.
To dla mnie ogromna przyjemność, że mogę stanąć na czele Jury tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland – mówi Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank. – Czuję się wyróżniony tym bardziej, że jestem dopiero drugim przedstawicielem banku w tej roli w całej historii polskiej edycji. Banki jako dostawcy coraz bardziej wystandaryzowanych usług finansowych od lat stawiają na marketing i efektywną komunikację. Nasza aktywność w tej dziedzinie z roku na rok rośnie. Dla mnie osobiście będzie to szansa, aby bliżej zapoznać się z rynkowymi trendami skutecznej komunikacji marketingowej także poza branżą bankową.
Cezary Stypułkowski, oprócz roli Przewodniczącego Jury, będzie także przewodził obradom Grupy XI oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions. 2021 był rokiem powrotu do nowej postcovidowej normalności – podkreśla prezes zarządu mBank. – Digitalizacja naszego codziennego życia postępuje w szybkim tempie, praca zdalna zagościła na stałe w wielu firmach, sukcesywnie rośnie rynek e-zakupów. Klienci bardzo intensywnie konsumują media, zwłaszcza online. To wszystko do pewnego stopnia sprzyjało marketerom, ale też konkurencja na rynku zaostrzyła się praktycznie w każdym segmencie. Spodziewam się zatem bardzo ciekawych, kreatywnych i – przede wszystkim – efektywnych kampanii w tegorocznej edycji Effie Awards Poland.
W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. 300 kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji. Po zatwierdzeniu ponad 190-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:
- GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
Piotr Chęcielewski, Marketing Director Beverages, Hortex - GRUPA II: Medicines & Supplements, Silver, Beauty & Care
Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division Polska i Kraje Bałtyckie, L’Oreal - GRUPA III: Gaming & Esport, Culture & Entertainment, Young Audience
Jakub Kossut, CEO, MediaCom - GRUPA IV: B2B, Finance, Service
Jerzy Hołub, CMO, Mastercard - GRUPA V: Consumer Goods, Green Solutions, Mobility
Michał Kazimierczak, Strategy Director & Partner, Grupa Heart&Brain - GRUPA VI: COMMERCE, RETAIL
Katarzyna Piwowarczyk, Marketing Director, IKEA - GRUPA VII: LAUNCH/RELAUNCH, LONG TERM
Jacek Bielarz, Marketing Director Food, Grupa Maspex - GRUPA VIII: PR & EMPLOYER BRANDING, PARTNERSHIP, SMART BUDGET
Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający, K2 Create - GRUPA IX: ESG INFLUENCE, EQUALITY, NON-PROFIT&PUBLIC SERVICE
Dorota Natalia Haller, Marketing, Communications and E-commerce Director (CMO), Huawei Consumer Business Group - GRUPA X: BRAND EXPERIENCE, BRANDED CONTENT, SOCIAL MEDIA DRIVEN
Adam Nowakowski, Creative Agency Partner, Meta - GRUPA XI: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS
Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, mBank - GRUPA XII: REACT & DEFEND
Agnieszka Gozdek, Strategy Director & Partner, 180heartbeats Jung v. Matt
WAŻNE TERMINY:
Zgłoszenia:
- II termin: 17.05. – 06.06.2022 r.
- III termin: 07.06. – 27.06.2022 r.
- IV termin: 28.06. – 11.07.2022 r.
Gala: 08.11.2022 r. Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie
Szczegóły na https://awards.effie.pl/
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe