Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka
────── 01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
1 maja kojarzy się nam na ogół z komunizmem i wielotysięcznymi pochodami, podczas których tłum ludzi niósł czerwone transparenty. Słowem – jest to dla nas symbol opresji i przymusu.
Tymczasem w innych krajach i na innych kontynentach odbiór tego święta jest zupełnie inny. Nigeryjska kampania zrealizowana na zamówienie marki Peak Chocolate przypomina, że Święto Pracy to przede wszystkim święto odpoczynku od pracy, do czego każda zatrudniona osoba ma ustawowe prawo. Hasło kampanii, Pozwól, by frajda wzięła górę, ma oczywiście podtekst konsumpcyjny – marka zachęca, by czas wolny spędzać razem z nią. Niemniej wezwanie, jakie się za tym kryje, ma charakter jak najbardziej uniwersalny.
Nazwa kampanii:
Worker's Day
Czas:
2022.5.1
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Peak Chocolate
Media:
print
Wykonawca:
Noah's Ark, Lagos, Nigeria
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca