Words don’t come easy to me
Tata i córka. Córka i tata. Relacja z gatunku „to skomplikowane”, ale gdy córa dorasta i – o zgrozo! – zaczyna się uczyć jeździć samochodem, wtedy nawet najwięksi twardziele wymiękają.
Ten zabawno-czuły stereotyp postanowiła wykorzystać w swojej najnowszej kampanii społecznej francuska sieć stacji obsługi samochodów Norauto. O dziwo, cała akcja nie dotyczyła bezpieczeństwa ruchu drogowego, co w kontekście zarówno tematyki filmu, jaki i branży nadawcy wydaje się dość naturalnym skojarzeniem. Twórcy kampanii skupili się na niełatwym dialogu między pokoleniami, którego efektem może być wzajemna edukacja proekologiczna. Sekret tkwi w małych krokach – zdaje się mówić przesłanie filmu – zarówno jeśli chodzi o „zielone” podejście do życia, jak i rodzinne więzy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów