Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
────── 30.03.2022
Jak mężczyźni
Nigeryjska agencja reklamowa Noah’s Ark (czyli Arka Noego) postanowiła wykorzystać Międzynarodowy Dzień Kobiet (International Women’s Day) do przeprowadzenia działań z zakresu self-promo.
Tamtejsza Deputy Business Director za pomocą charakteryzacji i photoshopa „zmieniła płeć”. Mistyfikacja okazała się wyjątkowo udana – większość widzów była przekonana, że ma do czynienia z mężczyzną. Sugestywna sesja zdjęciowa, której efekty publikujemy poniżej, stała się zaś kolejną odsłoną opowieści o tym, że kobiety nie muszą być mężczyznami, by osiągnąć to, na co zasługują.
Nazwa kampanii:
International Women's Day
Czas:
2022.3.10
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Noah's Ark
Media:
print
Wykonawca:
Noah's Ark, Nigeria
Hasło kampani:
#breakthebias
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa