Tik tak tik tak rak
Gdy coś nam zaczyna dolegać, często towarzyszą temu sprzeczne uczucia. Z jednej strony mamy świadomość, że powinniśmy iść z tym do lekarza, z drugiej – panicznie boimy się złych wyników badań.
Tę emocjonalną ambiwalencję, lęk, panikę oraz obsesyjne myślenie o „najgorszym” znakomicie ukazuje film zrealizowany na zamówienie NHS England (brytyjskiego odpowiednika polskiego NFZ-tu). Za pomocą prostej i czytelnej metafory reżyser Barney Cokeliss (Mad Cow Films) ukazał bohatera, któremu towarzyszymy w przypominającym torturę oczekiwaniu na wizytę u specjalisty. Przesłanie filmu jest klarowne – w większości przypadków strach ma wielkie oczy, natomiast w innych, mniej szczęśliwych przypadkach, wczesne uchwycenie choroby daje znacznie korzystniejsze widoki na wyleczenie:
Jack-in-the-box to kolejna odsłona wieloetapowej kampanii społecznej, zrealizowanej dla NHS England. O poprzedniej odsłonie projektu pisaliśmy TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie