Po raz piąty wręczono Kryształy PR-u – nagrody za najlepsze kampanie promocyjne w samorządzie i administracji państwowej. Podczas gali w zabytkowym Zakładzie Uzdatniania Wody na Bielanach w Krakowie wyróżniono m. in. Urząd Miejski w Gdańsku, Miasto Stołeczne Warszawa, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Województwo Kujawsko-Pomorskie oraz Dąbrowskie Wodociągi.
Gala Kryształów PR-u odbyła się w ramach XIII edycji ogólnopolskiej konferencji PR
w Samorządzie i Administracji Państwowej. Na konkurs nadesłano prawie 200 zgłoszeń. Wyróżnienia oraz Grand Prix przyznano w sześciu kategoriach.
W kategorii Najlepsza kreatywna kampania promocyjna wyróżnienia trafiły do: Urzędu Miasta i Gminy Czerwionka-Leszczyny, Urzędu Miasta Katowice, Województwa Podkarpackiego oraz Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego. Najlepsza okazała się kampania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Projekt proponuje innowacyjne i niezwykle otwarte podejście do tematyki kościoła, które – wyrwane ze skostniałych ram – bez trudu trafia do młodych ludzi. Połączenie promocji regionu ze Światowymi Dniami Młodzieży umożliwiło zaprezentowanie Małopolski jako miejsca, w którym to, co świeckie i to, co uduchowione może nie tylko współistnieć, ale także uzupełniać się z bardzo dobrym efektem – mówi prof. Sławomir Smyczek, przewodniczący Jury Kryształów PR-u, Prorektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
W kategorii Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych wyróżniono: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Gminę Krosno Odrzańskie, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego i Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego. Grand Prix w tej kategorii zdobył Urząd Miasta Gdańsk. W uzasadnieniu werdyktu jury podkreśliło dużą liczbę aktywnych fanów, regularne i kreatywnie prowadzoną komunikację, stałą interakcję z fanami oraz różnorodność zamieszczanych materiałów. Na uznanie, zdaniem oceniających, zasługują także dodatkowe profile prowadzone przez Urząd Miejski w Gdańsku.
W kategorii Najlepszy film promocyjny wyróżniono: Urząd Miejski w Gdańsku, Gminę Karpacz oraz Urząd Miasta w Stalowej Woli. Grand Prix ex aequo otrzymały Gmina Strzelce Opolskie i Miasto Stołeczne Warszawa.
W kategorii Najlepsza promocja projektów unijnych wyróżniono z kolei:Gminę Krosno Odrzańskie i Urząd Miasta Legnicy. Grand Prix powędrowało w ręce przedstawicieli Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego.
W kolejnej kategorii –Najlepsza gazeta miejska/biuletyn wyróżniono: Urząd Miasta Częstochowa, Urząd Miasta Krakowa, Urząd Miasta Legionowo oraz Urząd Gminy Pałecznica. Grand Prix otrzymał Urząd Miasta Tarnowa.
W ostatniej z kategorii – Najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej wyróżnione zostały: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. z Gdańska, Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach oraz Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Stalowej Woli. Grand Prix powędrowało ex aequo do Dąbrowskich Wodociągów Sp. z o.o. i Wałbrzyskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to konferencja w Polsce z obszaru public relations dedykowana przedstawicielom jednostek terytorialnych i samorządowych. Odbywa się ona nieprzerwanie od 2004 r. Przez kilkanaście edycji wzięło w niej udział kilka tysięcy uczestników – prezydentów, burmistrzów, wójtów, rzeczników prasowych i osób odpowiedzialnych za promocję i marketing w samorządzie i administracji publicznej. W tym roku gościem specjalnym konferencji był Kamil Durczok.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS