Zmęczeni
Podczas tegorocznego finału Super Bowl – zwyczajowo uchodzącego za „święto” branży komercyjnej i słynącego z premier najbardziej spektakularnych klipów reklamowych w Ameryce – Novant Health, międzystanowa sieć placówek zdrowotnych, owszem, wypuściła swoją reklamę, tyle że praktycznie nikt nie miał szansy jej obejrzeć. Emisja odbyła się w markecie w Charlotte, gdzie firma ma swoją siedzibę. Film nie promował również żadnego produktu ani usługi. Stanowił za to formę podziękowania dla wszystkich członków personelu medycznego za ich ciężką i w dużym stopniu niewdzięczną pracę.
Jak podkreślono w komentarzu do kampanii – w ciągu dwóch lat od wybuchu pandemii, stosunek do lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych zmienił się dramatycznie: od uwielbienia do zniecierpliwienia, niechęci a nawet agresji. Tymczasem wszyscy członkowie personelu medycznego codziennie muszą wykonywać tę samą, niebezpieczną i skrajnie obciążającą pracę.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia