Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Korea Południowa, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
────── 20.01.2022
Bardzo duże podróże
Plastikowe butelki żyją na świecie na tyle długo, że niektóre z nich… zdążyły się ze sobą zaprzyjaźnić. Pet i Lon to starzy kumple. I to dosłownie – jeden z nich ma już 48 lat. Niestety, fale oceanu rozdzielają panów, zanim zdążyli się porządnie nagadać. Czy spotkają się ponownie? Czy ich historia zakończy się happy endem?
Kapitalna – i bardzo zabawna – kampania społeczna z Korei Południowej to dowód na to, że nawet o poważnym problemie, jakim jest zanieczyszczenie plastikiem mórz i oceanów, da się opowiadać z wdziękiem i humorem:
Nazwa kampanii:
The Journey of PET | ‘Continue’ to take care of the Planet
Czas:
2022.1.19
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Korea Południowa
Nadawca:
Hyundai
Media:
film
Wykonawca:
INNOCEAN Worldwide, South Korea
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich