Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 15.12.2021
Rozsiewaj fakty a nie fake newsy
Amerykańska firma farmaceutyczna Mucinex (produkująca przede wszystkim środki przeciwko grypie i przeziębieniu) włączyła się w akcję edukacyjną na temat Covid-19 za pomocą ujmujących pod względem graficznym i utrzymanych w jednolitej tonacji printów. Spread facts, not fear to ciekawy przykład kampanii społecznej, gdzie prosty, klarowny przekaz zyskuje niemal artystyczną formę:
Nazwa kampanii:
Spread facts, not fear
Czas:
2020.3.24
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Mucinex
Media:
print
Wykonawca:
McCann, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?