Sieć sklepów Biedronka jest Złotym Sponsorem IV Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, które odbędą się w dniach 23-24 lipca na warszawskim stadionie Legii przy ul. Łazienkowskiej 3. Weźmie w nich udział blisko trzystu zawodników z czterech kontynentów.
Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej to cykliczne wydarzenie organizowane przez Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”, które od 2010 roku wspiera rozwój talentów i pasji wśród dzieci przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych w Polsce i na świecie.
W tegorocznych rozgrywkach weźmie udział 27 drużyn z domów dziecka, reprezentujących 26 krajów. 23 lipca w Warszawie pojawią się reprezentacje Białorusi, Bośni i Hercegowiny, Chorwacji, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Japonii, Jordanii, Kolumbii, Litwy, Macedonii, Niemiec, Palestyny, Rosji, Serbii, Słowacji, Słowenii, Tajlandii, Tunezji, Ukrainy, Węgier i Wietnamu. Pozostałe dwie uczestniczące w wydarzeniu drużyny będą reprezentować Polskę. Pierwsza z nich składać się będzie z najlepszych zawodników wyłonionych spośród uczestników tegorocznych VII Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.
Wstęp dla publiczności będzie wolny w niedzielę, 24 lipca, od godz. 14.00. O godz. 14:15 rozpocznie się mecz o trzecie miejsce, a następnie odbędzie się finał. Później rozegrany zostanie również mecz pokazowy z udziałem piłkarskich gwiazd: Polska vs. Reszta Świata. Gośćmi turnieju będą piłkarze m.in. Legii Warszawa, Bayernu Monachium czy Juventusu Turyn.
Biedronka wspiera organizację Mistrzostw od 2011 roku. Zapewnia pomoc finansową, napoje i przekąski dla zawodników, funduje też nagrody rzeczowe. Pomaga także podopiecznym domów dziecka za pośrednictwem swoich centrów dystrybucyjnych, które współpracują z tymi placówkami.
Sieć angażuje się także w inne projekty związane ze sportem. Jest m.in. partnerem Funduszu Stypendialnego Natalii Partyki, w ramach którego działa platforma crowdfundingowa DamNaSport.pl. Dzięki niej młodzi sportowcy dowolnej dyscypliny mogą zorganizować społecznościową zbiórkę pieniędzy na cele związane z rozwojem swojej kariery. Od 2014 roku Biedronka wspiera także Akademię Młodych Orłów – bezpłatne szkółki piłkarskie prowadzone przez Polski Związek Piłki Nożnej. Ze szkoleń skorzystało już 3,5 tys. dzieci ze szkół podstawowych w całej Polsce. Od 2010 roku Biedronka pozostaje Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy