Amerykańska kampania „Doesn’t Have the Brain” trwa od połowy stycznia. Skierowana jest przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu osób nieletnich; uświadamia mężczyznom, że już samo traktowanie dzieci jako nie-dzieci lub traktowanie młodych dziewcząt jako obiektów seksualnych jest niebezpieczne i może prowadzić do popełnienia karalnego przestępstwa. Przekaz mówi wprost, że fakt iż dziewczynka ma dojrzałe ciało, nie oznacza wcale, że ma równie dojrzały mózg. Nadawcą kampanii jest organizacja Family Violence Partnership, a zorganizowała ją agencja Serve z Milwaukee.
Strona organizacji: www.timetospeakup.org
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?