Amerykańska kampania „Doesn’t Have the Brain” trwa od połowy stycznia. Skierowana jest przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu osób nieletnich; uświadamia mężczyznom, że już samo traktowanie dzieci jako nie-dzieci lub traktowanie młodych dziewcząt jako obiektów seksualnych jest niebezpieczne i może prowadzić do popełnienia karalnego przestępstwa. Przekaz mówi wprost, że fakt iż dziewczynka ma dojrzałe ciało, nie oznacza wcale, że ma równie dojrzały mózg. Nadawcą kampanii jest organizacja Family Violence Partnership, a zorganizowała ją agencja Serve z Milwaukee.
Strona organizacji: www.timetospeakup.org
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa