Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.07.2021
Bieda dzieli
Ciuchy po starszym bracie, brak najnowszego smartfona, brak pewności siebie… Pieniądze to skuteczne narzędzie, by tworzyć bariery między ludźmi. Ale wśród dzieci jest to szczególnie widoczne. I bolesne.
Kampania społeczna stworzona dla The Salvation Army (Armii Zbawienia) przez fińską agencję Make it Simple składa się z jednego zdjęcia, które mówi wszystko.
Nazwa kampanii:
The Class
Czas:
2021.7.1
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
The Salvation Army
Media:
print
Wykonawca:
Make it Simple, Finland
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach