Dzień po Dniu Kobiet
Dzień Kobiet to dla mediów znakomita okazja, by skupić uwagę czytelników na kwestiach praw kobiet, równych szans i szeroko pojętej sprawiedliwości społecznej. Tyle że na ogół już następnego dnia tematy te znikają z łamów gazet, a wszystko wraca do dotychczasowej „normy”.
Organizacja Raparigas da Bola, przy wsparciu agencji Havas, postanowiła wykorzystać tę sytuację. Zaledwie jeden dzień po Dniu Kobiet przekształciła trzy najpopularniejsze w Portugalii działy sportowe w kolorowe infografiki. Jednym kolorem oznaczono materiały poświęcone mężczyznom, drugim – kobietom. W ten prosty sposób udało się unaocznić dysproporcję w uwadze, jaką media poświęcają sportsmenom i sportsmenkom (a w szerszej perspektywie mężczyznom i kobietom w ogóle). Która, trzeba przyznać, okazała się szokująca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów