Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 06.04.2021
Człowiek kontra słomka. Co to naprawdę znaczy?
Wszyscy wiemy, że plastik rozkłada się przez dziesiątki, setki lat. Ale co to naprawdę oznacza? I jak w praktyce wygląda? Za pomocą chwytliwego, ale równocześnie klarownego filmu marka napojów Nescau zakomunikowała klientom, że całkowicie rezygnuje z plastikowych słomek i zastępuje je papierowymi.
Nazwa kampanii:
Teodoro
Czas:
2021.2.19
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
NESCAU
Media:
film
Wykonawca:
Ogilvy, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!