Kreacje / printy, Kampanie, Kolumbia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 01.04.2021
Kiedy ubranie staje się jedzeniem
Donate your old clothes and transform them into someone’s meal, czyli w luźnym tłumaczeniu „oddaj swoje stare ubrania i spraw, by stały się czyimś posiłkiem”.
Choć akcja kolumbijskiej organizacji pomocowej Fundación Hogar de la Divina Misericordia należała do dość typowych zrzutek charytatywnych, lokalnemu oddziałowi agencji BBDO udało się zaprojektować dla niej mistrzowską pod względem kreatywnym kampanię promocyjną.
Efekty możemy podziwiać poniżej:
Nazwa kampanii:
Clothes for Food
Czas:
2021.3.5
Tematy:
Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Kolumbia
Nadawca:
Fundación Hogar de la Divina Misericordia
Media:
print
Wykonawca:
BBDO, Colombia
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń